tisdag 17 maj 2011

Kladdburgare 1955 på McDonalds



Jag var verkligen sugen på att prova burgaren som ska vara en hyllning till den första, stekt 1955.
I reklamen, som alltid ser det ju jäkligt läckert ut men hur var det då i 2011 talet?
Ett kladdigt michmach med några få gram sallad, kastat säkert från avstånd mellan två fuktskadade bröd. Tomaten var nog i mognaste laget o själva huvudpersonen, hamburgaren på väg ut någonstans på sidan.
Kolla va gott det ser ut på, http://www.mcdonalds.se/se/pa_mcdonald_s/aktuell_kampanj.html
Det är ju inte riktigt samma hamburgare som den jag fick??

Jag ringde dock till Mcd där jag hämtat och blev mycket trevligt bemött, heders för det, med löfte om ny måltid som kompensation. Men jag vet inte riktigt om jag törs utnyttja det erbjudandet efter att ha sett Fight Club.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar